Logo

Elsa Schaddelee

Ik sta elke ochtend op met een missie om leiders en medewerkers te laten ondernemen en (samen)werken vanuit het hart. Hiervoor hanteer ik de optimale-klantbelevingmethode, omdat ik geloof dat wanneer je de klant vooropzet, dit een positief effect heeft dat doorsijpelt op alle vlakken van het bedrijfsleven. In bedrijfsresultaten, maar ook in werkplezier, tevreden klanten en een innovatieve werkomgeving.


Expertise

Door leiders en teams handvatten te geven om klantgericht te ondernemen en werken, gaan organisaties floreren. Ik werk vanuit haar methode inside-out—outside-in. Dit betekent dat klantgericht ondernemen zowel wordt opgebouwd samen met de klant, als dat leiders en professionals keuzes maken met die klant voor ogen.


Ervaring

Ik onderneem sinds 2012 en heb in de afgelopen 11 jaar brede ervaring opgedaan op het gebied van klantbeleving, branding en marketing. In de afgelopen vijf jaar heb ik als businesscoach via cursussen, trainingen en 1:1-advies en coaching +350 zpp’ers en bedrijven geholpen met het fundament van hun onderneming. Inmiddels heb ik de omslag gemaakt naar het mkb.


Persoonlijk

Ik ben getrouwd met Gideon; samen zijn wij ouders van twee zoons, en wonen in Gouda. Als ambassadeur ben ik betrokken bij International Justice Mission en als vrijwilliger bouw ik wekelijks samen met een betrokken team aan het ondernemersnetwerk Best Life Business. Daarnaast zet ik mij samen met mijn man in voor de kerk. In mijn vrije tijd ga ik graag met mijn gezin naar het bos, het strand of maken we een spontane trip. Ook lees ik graag (Bijbelse) romans. Mocht je mij een keer met een boek op de bank zien zitten, dan kan het mogelijk even duren voordat ik opmerk dat je er bent. ;)


Wat mijn bijdrage je oplevert

Wanneer ik je help ontstaat er een duidelijk beeld van jouw klant(groepen) en de klantreis. Samen verbeteren we de klantreis en ik zorg er voor dat medewerkers enthousiast zijn en alle tools in handen hebben om de klant optimaal van dienst te zijn er echte ambassadeurs van ze te maken. Die zorgt voor meer klanten, loyale klanten en medewerkers die met meer plezier hun werk doen.



Stuur Elsa een mail
Share by: